مجله تخصصی اپل 360

معرفی برترین محصولات فروشگاه اینترنتی اپل 360

مجله تخصصی اپل 360

معرفی برترین محصولات فروشگاه اینترنتی اپل 360

۴ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی منحصر به فرد و ظرافت فوق العاده این کیف هوشمند، آن را به یکی از شاخص‌ترین محصولات کمپانی ریمکس برای آیپد ایر 2 تبدیل کرده است. در طراحی این کیف از هنر اریگامی به گونه‌ای استفاده شده است که به زیبایی، قابلیت قرارگیری در زوایای مختلف را داشته و کاربری‌های مختلف نظیر مشاهده فیلم، مرور اینترنت و تایپ را امکان‌پذیر می‌نماید. به جرأت می‌توان گفت که این محصول یکی از ظریف‌ترین کیف‌های آیپد ایر 2 بوده و کاملاً مناسب ظریف‌ترین تبلت تولیدی کمپانی اپل یعنی آیپد ایر 2 است. این کیف با داشتن قابلیت Smart Wake/Sleep این امکان را فراهم می‌نماید که با بسته و یا باز شدن درب آن، آیپد به صورت خودکار خاموش و یا روشن شده و به این ترتیب در مصرف شارژ آیپد به شکل موثری صرفه جویی گردد. قاب پشتی این کیف از جنس پلاستیک سخت با کیفیت عالی و ضد خش بوده و به گونه‌ای است که لوگوی اپل از پشت آن کاملاً نمایان است. ابعاد این قاب، دقیق و کاملاً منطبق بر ابعاد آیپد ایر 2 است. درب این کیف با داشتن آهنربای قوی به خوبی بسته شده و به صورت ناخواسته باز نمی‌شود. این کیف در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی، طلایی، آبی و آبی فیروزه‏‌ای در فروشگاه اینترنتی اپل 360 موجود است.

برند: REMAX
جنس: چرم و پلاستیک سخت
رنگ: آبی فیروزه ای، سفید، مشکی، صورتی، طلایی
  • فروشگاه اینترنتی اپل 360
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که دوست دارند، آیپد ایرشان همیشه همراهشان باشد؟ اگر چنین است ما در اپل 360 کیف چرمی آیپد ایر مدل Pedestrian را به شما پیشنهاد می کنیم. این کیف چرمی آیپد ایر با عملکرد چندگانه، بسیار مناسب کاربرانی است که قصد دارند آیپد ایر، آیفون و لوازم جانبی آیپد نظیر کابل، هدفون و حتی شارژر و یا پاور بانک را به راحتی حمل کرده و همراه خود داشته باشند. این کیف با داشتن سه جیب مجزا و چندین جای کارت امکان حمل این لوازم جانبی و نیز کارت‌های اعتباری و یا ویزیت را برای کاربر فراهم می‌نماید. چرم بکار رفته در این کیف از کیفیت و دوام فوق العاده‌ای برخوردار بوده و در استفاده‌های روزمره به هیچ وجه آسیب نمی‌بیند. قاب داخلی بکار رفته در این کیف از جنس پلاستیک سخت با کیفیت عالی بوده و دارای طراحی دقیق و مطابق با ابعاد آیپد ایر می‌باشد به گونه‌ای که کلیدها و پورت‌ها کاملاً در دسترس می‌باشند. این کیف با قابلیت تبدیل به استند این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که در مواقع مختلف نظیر مشاهده فیلم، گشت و گذار در اینترنت و نیز تایپ به راحتی و با تسلط کامل از آیپد خود استفاده نماید. درب این کیف خاصیت آهنربایی داشته و به راحتی باز و بسته شده و در عین حال امنیت کاملی را برای آیپد ایر فراهم می‌نماید. همچنین این کیف با دارا بودن یک بند چرمی زیبا به راحتی هر چه تمام تر قابل حمل می‌باشد.

برند: Remax
جنس: چرم
رنگ: قهوه ای، آبی، قرمز، مشکی

کد کالا: A2021

  • فروشگاه اینترنتی اپل 360
  • ۰
  • ۰

اپل 360 در راستای جلب رضایت مشتریان خود نگاه ویژه‌‍‍‍‍ای به مباحث لجستیک و حمل کالا داشته و با پایش مستمر انواع روش‌های حمل، سعی در تحویل کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه را دارد.

به گونه ای که مشتریان ساکن تهران قادرند با انتخاب پیک موتوری برای سفارش خود، حداکثر دو ساعت پس از ثبت سفارش، کالای خود را دریافت کنند. با وجود اینکه اجرا و متعهد ماندن به این سیستم حمل، هزینه های زیادی برای اپل 360 دارد، اما به جهت جلب رضایت شما مشتریان عزیز، فروشگاه اینترنتی اپل 360 همواره سعی در حفظ و حتی بهیود این روش حمل و ارسال کالا را دارد.

مشتریان عزیز ساکن شهرستان نیز می توانند پست پیشتاز و یا حمل اکسپرس را انتخاب نمایند که هر یک ویژگی های خود را دارد و بین یک تا دو روز کاری زمان می برد که کالا به مقصد برسد.


از شما دعوت می شود، جهت مطالعه دقیق تر، انواع روش های حمل اکسپرس و ارزان در اپل 360 به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

  • فروشگاه اینترنتی اپل 360
  • ۰
  • ۰

یکی از اساسی‌ترین و مهمترین خواسته‌های بر حق مشتریان اپل 360، دریافت محصولات اصل و با کیفیت است و از آنجایی که حسن نیت و اعتماد مشتریان، با ارزش‌ترین سرمایه این فروشگاه اینترنتی است، هیچگاه این سرمایه را با سودهای مقطعی حاصل از فروش محصولات غیر اصل معاوضه نخواهد کرد. فروشگاه اینترنتی اپل 360، با تکیه بر شبکه قدرتمند واردات و توزیع خود، تنها بعد از بررسی‌های دقیق و کارشناسانه و نیز دریافت بازخوردهای مثبت از مشتریان و بازار، اقدام به تهیه محصولات از برندهای مطرح این حوزه نموده و لذا به مشتریان خود این تضمین را می‌دهد که چنانچه پس از دریافت سفارش خود خلاف این ادعا را مشاهده نمایند، با استناد به ضمانت‌نامه اصالت کالا قادرند کالا را مرجوع کرده و وجه پرداختی خود را پس بگیرند. تقریباً تمامی محصولات این فروشگاه دارای هولوگرام سه بعدی و همچنین کد دوبعدی اختصاصی (QR Code) بوده و کاربر به راحتی قادر است به صورت آنلاین اصالت کالای خریداری شده خود را بررسی کرده و از آن مطمئن شود.

  • فروشگاه اینترنتی اپل 360